Annons:
Etikett03-depression
Läst 93466 ggr
JenniferFahlander
2015-06-18 01:18

Hur blir man lycklig?

Hej, Jag har haft en väldigt jobbig uppväxt, har flyttat från familjehem till familjehem o från barnhem till ungdomshem osv, Har bott i sammanlagt 7 familjehem, 2 barnhem och 1 ungdomshem och en låst avdelning. Jag har hela tiden byggt upp förtroenden till människorna ja bott hos o sen tas ja där ifrån o fått flyttat tillbaks till mamma sen när hon inte orkat med mig så har ja fått flyttat runt över halva sverige, varje gång när ja blivit stabil o börjat tro på mig själv så är det alltid nåt som kommer emellan o ja sjunger ner till botten igen, Jag har inte mått bra en endaste dag dom senaste 4 åren.. för 4 år sedan flyttade ja från mitt sista behandlingshem till en egen lägenhet o allting va jätte bra, ja gick i skola, hade en underbar pojkvän och ett trivsamt hem plus min bästa vän till granne o mina släktingar i närheten, sen 2 månader senare tar min morbror livet av sig o allt rasar ner ja skiter i skolan, blir irriterad för minsta lilla o gjorde slut med min pojkvän o blev tillsammans med en idiot som misshandlade mig o fick mig vräkt. sen gjorde ja ju såklart slut med honom men jag blev gravid o fick en dotter som nu är 2 år, sen flyttade ja till en annan stad o fick en lägenhet o blev gravid igen o han sa att han absolut inte skulle ta pappa ansvaret för han ville inte ha barn men jag kunde inte göra abort så då fick ja en dotter till augusti 2014, o sen när hon föddes började han hållla på o bråka, han gick bakom min rygg o ville få ensam vårdnad och att Alizza skulle bo hos honom o han har för ca 2 år sedan varit grovt kriminell o vart av med sin skyddstillsyn i slutet på 2014. o ja mådde jätte dåligt för de han ställde till med o ja vet inte hur han lyckades men han tog henne ifrån mig o i samma veva så träffade ja en kille som verkligen va jätte bra o han fick mig att hålla humöret uppe o han gjorde mig glad osv, o för 1 v sen så dumpade han mig pga att vi hade olika åsikter om Jimmie Åkesson… Världens skit sak.. o ja älskar honom så jävla mycket och nu så hatar han mig mer än allt annat på denna jord o ja vet inte va ja ska göra. han e den som fått mig att må bra den senaste tiden o ja kunde verkligen prata me honom om precis allt.. o nu så e han bara borta ur mitt liv o vill inte ha nånting mer med mig o göra. Jag känner mig bara så hatad och ensam även fast ja har mina få vänner som ja vet bryr sig men ändå så känner ja mig så ensam o ja har så jävla svårt att visa känslor så dom tror ju att ja mår bra o är glad osv för jag visar aldrig mina svaga sidor för nån utav mina vänner eller min familj. det har ja aldrig gjort, Jag vet inte hur ja ska kunna för att känna glädje igen för just nu känns det bara meningslöst.

Annons:
annia1
2015-06-19 04:33
#1

Jennifer den här sajten är lyft ur nätverket (så den syns inte bland sajterna längst ner) så det är inte så många som numera besöker den så du kanske inte får nå svar här. Och jag har inget bra svar att ge. 

Jag vet inte vilken sajt som jag ska tipsa om istället. Kanske relationer. Annars kika nere bland sajterna som finns längst ner så kanske du hittar en sajt som passar dig.

.

Upp till toppen
Annons: