Annons:
Etikett01-akut-stöd
Läst 1974 ggr
emeliezan89
2013-12-20 00:36

varför får jag inga vänner??

hej jag är en tjej som är glad , social av mej. men har svårt att får vänner, dom vänner jag hade har jag blivit sviken av dom behandla mej som skit, jag försöker hitta nya vänner som behandla mej bra, jag har gått i särskola under gymnasiet, pga av att jag har läs och skriv svårigheter, jag blev mycket mobbad under gymnasiet tiden, har försöka och hitta nya kompisar men har hamnart fel umgänge.

hur ska jag göra för att få några  vänner känner  mej ensam när jag inte har några vänner. sen har jag ett problem jag äter kortison mot min astma och dom medeciner har gjort så jag har gått upp mycket  i viket väger nu 106 kg vill ej väga så mycket känner mej fet, jag förker banta men de händer inte mycket, hur sk ajag göra så jag kan går ner i vikt, vill vara smal. några tips?=).

Annons:
Disturbed-Angel
2014-01-03 15:56
#1

Ja, allt det där är jättesvårt. Jag har inte heller några vänner kvar och gick upp mycket i vikt av mediciner. Tyvärr har jag ingen lösning på vänproblemet. Men för mig hjälpte det att börja se över vad jag åt, börja äta mer regelbundet och jag använde mig av appen ShapeUp. Har gått ner typ 20 kilo sen mars. Vet dock inte om det har så mycket med min kostomläggning att göra då jag redan hade gått ner nästan 20 kilo innan jag började bara av att sluta med de mediciner jag åt. Har i alla fall gått ner 37 kilo på 3-4 år.

Upp till toppen
Annons: