Annons:
Etikett05-sorg-ilska
Läst 1207 ggr
NinjaKakan
2013-10-02 20:42

Låt mig bara SPY ut detta.

Av någon anledning vill jag bara kräka av mig. Bara spy ut skiten. Jag är så trött. Jag är ledsen. Ensam men ändå inte. Jag vill inte gå till jobb längre, ångesten kryper inom mig. Och blir ångesten för kraftig spyr jag. Har haft huvudvärk i snart konstant en vecka. Stressad över att behöva prestera, både på jobb och hemma. Måste bli bättre. Gnällande från chefen (inte på mig utan på alla) men ändå arbetar jag som en idiot och ger alltid 100%. Jag är trött på att äta skit av andra. Har 5 små hamstrar här hemma som är mitt allt, men jag orkar inte ens försöka göra något annat än att mata dom.  Det ska diskas, det ska städas osv. Har min älskade sambo men av någon anledning så är det inte hans prioriteringar. Jag kan väl köpa det. Ibland iallafall. Trött på min mamma som sätter upp avbetalningar i mitt namn då hennes ekonomi har kraschat och har varit kraschad som senaste 5 åren minst. Utan att fråga!? Får vredesutbrott utan dess lika. Raserade hela lägenheten på en halvtimme. Får gråtattacker ibland och kan inte sluta. Det känns som jag har hela världen inom mig och bara vill bli av med den. Känner att det hade varit skonsammare ibland att bara köra av vägen påväg hem från jobb. Bara för att få slippa känna. Har min älskade syster vid min sida, vänner existerar inte och jag har till viss del valt att låta dom försvinna då dom oftast gjort mig mer illa än nytta. Har en bra vännina på jobb också men ibland tar det imot att prata om saker som gör ont. Har stenar i mitt bagage jag bara vill bli av med men som inte vill försvinna trots det borde ha gjort det. Jag är konstant trött. Som om att jag aldrig kan sova förmycket. 

Varför är det såhär och varför känner man såhär? 

Och förlåt för ett osammanhängande kräkinlägg. Jag är trött och ledsen. Och vill bara prata med någon som inte känner mig i riktiga livet.


Annons:
Upp till toppen
Annons: