Annons:
Etikett03-depression
Läst 918 ggr
Pelle Långlös
7/17/13, 7:23 PM

Depression

Jag har under flera månaders tid varit deprimerad. Visst jag har farit men det är för att jag lovat göra saker sen innan och jag kan bara inte banga. Men bara för att jag gör saker betyder inte det att jag mår bättre. Lägger på ett fakeansikte och lossas vara glad men inombords planerar jag på att skada mig och ta en massa tabletter. Det är vad jag kommer att göra när jag kommer hem. För hos min bror gör jag ju inte det.

Jag har fått nya mediciner men det tar ju en tid innan de ev börjar hjälpa. Det är bara en och en halv vecka sen jag fick nya mediciner. Åh jag vill bara hem och skära mig. Sitter på toan och planerar var jag skall skära mig och sen vilken tid så det passar med bussar till akuten för att sys. Bor på landet så det går inte bussar så ofta.

Varför skall jag må skit för hela tiden? Jag har ifrågasatt min bipolära diagnos för de senaste åren har jag bara haft 1 eller 2 hypomana skov. Det är antingen nedstämd eller deprimerad som jag pendlar mellan.

Vill hem till mig. Har varit borta länge nog hos min bror. Har alltid svårt att vara borta från mitt eget hem mer än några timmar. Känner mig inte trygg på andra platser än mitt hem.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Annons:
Upp till toppen
Annons: