Annons:
Etikett07-kärlek-sex
Läst 1539 ggr
Adriannas44
6/2/13, 7:33 PM

Hjälp mig nu tack!!

VARNING FÖR ETT GANSKA LÅNGT INLÄGG!

Så.. jag har gillat en kille nu en lång tid, cirka 1 och ett halvt år. Han och sin familj står mycket nära mina kusiner och min moster och hennes man. Han är 20 och jag 15. Han bor utanför Stockholm, så jag träffar honom inte så ofta, bara på fester/bröllop. Jag vet typ allt om honom, men han vet inget om mig. Han vet bara vad jag heter! Jag har hört negativa saker om honom, som att han är osocial, har ingen FB/Instagram/Twitter osv. Men jag har även hört positiva saker om honom som är att han är väldigt snäll osv. Jag vet inte om jag är kär i honom, men jag gillar honom och är attraherad av honom. 

För några dagar sen var vi på födelsedagsfest och han var där. Han såg bra ut, tyckte jag. Mina vänner tyckte inte det! Under festen hade vi då och då ögonkontakt. Det kändes… magiskt. Vi pratade dock inte.

När festen var över, hade jag så mycket ångest. Det har jag fortfarande, men jag vet inte varför. Jag kan inte sluta tänka på honom. Jag ska även träffa honom igen om 3 veckor på ett kommande bröllop. VAD SKA JAG GÖRA? Jag vill att han ska börja bli intresserad av mig, men hur ska jag göra det på bröllopet utan att människor ska ana något? Jag vill liksom att han verkligen ska SE mig. 

Annons:
ivanhoe81
6/3/13, 7:48 PM
#1

jag skulle skriva ett brev till honom och berätta lite hur du känner och be honom att kontakta dig, det är nog det bästa enligt mig

Pelle Långlös
7/19/13, 9:46 AM
#2

Ring och prata med honom och berätta. Jag var kär i en 10 år yngre kille när jag var gift (farligt jag vet) men sa inget till honom förrän jag skilde mig.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Upp till toppen
Annons: