Annons:
Etikett01-akut-stöd
Läst 914 ggr
[sandz]
2013-04-09 17:35

Totalt övergiven när jag behöver folk

Mår så dåligt så jag kryper snart ur min egen hud.

Blev våldtagen natten 2-3 Februari o har försökt hålla masken utåt för o slippa prata om det. Det är anmält o så.

Men nu rasar fasaden och ligger högst upp på VPMs Suicidrisk-skala och blir bedömd 2-3 gånger om dagen.

Känner själv att det är för mycket o att jag borde ligga på psyk o då med vak för ja det e väldigt svårt nu (hoppas jag inte triggar någon)

Men när man ligger inne röker man mer o har inte pengar till cigg då jag försökte döva med shopping.

Gjorde ett evenemang på Facebook där jag skrev vad som hänt o bad de att skänka något, om så 10 kr.

3 st har erbjudit mig hjälp.. TRE STYCKEN…
Det sårade något enormt…. Men tänkte att alla kanske inte såg så gjorde om evenemanget o blev då utskälld för jag tiggde pengar o skulle sluta bjuda in dom o jag får skylla mig själv…

Vet inte vad jag ska göra riktigt eller varför jag skriver…

Annons:
Roamer
2013-04-10 10:05
#1

Du behöver träffa någon och få hjälp med din situation. De flesta är inte rustade för att hjälpa någon annan människa igenom en traumatisk upplevelse så sök professionell hjälp, och ta det därifrån.

[sandz]
2013-04-10 11:41
#2

Har dagligen kontakt, 3 ggr per dag av öppenpsyk för suicidbedömning men vad hjälper det

Upp till toppen
Annons: