Annons:
Etikett05-sorg-ilska
Läst 1271 ggr
ivanhoe81
2013-02-26 16:59

jag är inte jag längre

nu orkar jag inte kämpa mot min ilska längre, den kommer fram oftare och oftare och oftare och de på psyk bryr sig inte för 5 öre de har lovat mig ny medicin i mer än ½års tid och jag har inte fått någon än, mitt humör blir ju bara värre och värre och värre

då jag blev lovad ny medicin så fick jag kanske utbrott var 3 månad, nu är det precis varje dag, jag orkar inte längre, jag isolerar mig från omgivningen, jag orkar inte sova, orkar inte äta orkar inte vila orkar ingenting

jag är inte jag längre, jag är den mörka sidan av mig, djävulen som alla har inom sig, inte jag själv

verkar som omall ilska som har trycks undan i 13 års tid av medicinen kommer fram nu och det är jobbigt som fan

vad ska jag göra för att inte ge upp jag är inte mig själv under 90% av tiden när jag väl är mig själv så gråter jag och mår dåligt, den andra tiden då tappar jag kontrollen över mig själv etc

de har haft ett möte med den som är under min superdåliga läkare, de på psykakuten skickar hem mig och påstår att jag nekat om hjälp till ny medicin etc

Annons:
VildaVittra
2013-02-26 17:03
#1

Har du funderat på att söka privat vård? Det finns de som är anslutna till FK, så det går på högkostnadskortet.

Den statliga psykiatrin lämnar mycket att önska.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

ivanhoe81
2013-02-26 17:13
#2

ja det är plan B enligt min kontakt på socialpsykiatrin, imorgon ska jag få reda på vad läkaren säger men jag tror inte på att det händer något där tyvärr

ivanhoe81
2013-02-26 17:27
#3

jag får panik och ångest, blir stressad etc och just de känslorna drar fram min ilska precis som att det är kroppens försvar mot det

Upp till toppen
Annons: