Annons:
Etikett11-brottslighet
Läst 874 ggr
Kiyona
2013-01-18 00:15

Någon att prata med - moraliskt stöd

Räcker ut en hand. Jag behöver hjälp, vägledning någon helt utomstående, utan starka åsikter kring brottslighet och erfarar hur systemet funkar i svergie och har förmåga att skilja på brottslighet, välvilja och ren jävla otur hos en människa.

Hela karusellen, det tar aldrig slut och fortsätter bara gå utför…i mina ögon men blir ständigt påmind av denne att allt kommer ordna sig jag klarar mig själv behöver ingen hjälp och viftar bort allt för att det är pinsamt att be pom hjälp….Så hemskt att se på.

Behöver någon som kan hålla det jag bär och aldrig nämna det för någon.

Finns det någon? Vet inte vafd jag ska göra gjort så mycket men nu kan jag inte vara tyst längre jag har försökt och jag kommer inte ens en millimeter framåt med detta. Någon annan kanske kan vägleda mig lite ur den här leran……..

Gråter

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

Annons:
EmelieGustavsson
2013-01-18 17:02
#1

du kan pma mig om du vill prata! :)

Sebasahl
2013-01-20 14:53
#2

Samma här! bara skicka iväg ett pm så hjälper jag till så gott jag kan :)

Kiyona
2013-01-20 17:37
#3

tack alla. Är tre stycken som hört av sig och kan tnka sig prata med mig. Har haft fullt upp. Men hoppas få skriva ett pm till någon av er. Behöver verkligen prata är så förvirrad över vilken roll jag ska ta i allt detta.

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

Sebasahl
2013-01-20 21:03
#4

Känn ingen press, utan ta de lugnt och hör av dig om/när du behöver :) Vi finns här så länge! :)

ceccie
2013-01-20 21:32
#5

Om du behöver prata så finns jag också.

Kiyona
2013-01-21 13:30
#6

Tack :)

Hör av mig när det känns rätt.

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

Annons:
Upp till toppen
Annons: