Annons:
Etikett09-egna-berättelser
Läst 1491 ggr
Virvlan
11/20/12, 9:59 PM

Jag har haft en....

Jag har haft en hjärntumör och snart är det 1 år sedan som jag blev opererad..

Än idag kan jag bli ledsen över det. Hur respektlöst jag blev behandlad. Hur sjuk jag var men ingen tog de på allvar. Jag blev hemskickad och de sa "du har nackspärr". Nej det var det inte!!

Jag fick veta "du har något som växer i bakhuvudet"… VA!!!!
KOMMER JAG DÖ??
"Vi vet inte"..

Opererad… oro…. efteråt.. vakna upp… ångest… ta mig tillbaka..

lära mig gå igen…

allt de där är hur jobbigt som helst… men de ska gå… de går..

ja mår så mycket bättre nu :)

Annons:
Katthemsmatten
11/27/12, 1:44 PM
#1

Så skönt att du nu mår mycket bättre. Och som den gamla klyschan säger - allt går utom små barn. Du har en ödmjuk inställning och verkar ha en så fantastisk kämpaglöd.

Medarbetare Hittekatter iFokus

[Älskamig]
1/3/13, 4:45 PM
#2

Usch då vännen, beklagar verkligen att du blev behandlad på det viset utav de som faktiskt jobbade inom vården & skulle ta hand om dig. Illa!
Men verkligen skönt att höra att du mår så mycket bättre nu och har kämparsidan framme. Har man inte det, är det inte lätt att lyckas med någonting här i livet.  

Önskar dig all lycka till i framtiden! :) Och åter en gång, bra kämpat.

Många kramar.

Virvlan
1/3/13, 6:25 PM
#3

Jo de var jobbigt. En av många jobbiga saker jag varit med om i mitt liv. :(

tack snälla för era ord betyder mycke =)

Katthemsmatten
1/3/13, 8:33 PM
#4

Önskar dig ett lyckligt och friskt 2013. Eller i alla fall så skönt som din hälsa medger för ögonblicket. När jag läser ditt inlägg för jag en känsla av en stark person i grunden.

Medarbetare Hittekatter iFokus

[LemonLime_]
1/6/13, 4:28 PM
#5

Vad bra att du mår bättre!

Det finns dumma människor/douchebags i alla kategorier vare sig det är vård, myndighet, etc

Det är hämskt och jobbigt när man är där, inte får rätt hjälp och vissa fall även blir straffad eller skälld på för att man tycker de gör fel. :c

Virvlan
1/6/13, 9:35 PM
#6

Jo ja har anmält dem. Hoppas ja får ersättning. Tar ju tid dock.

Annons:
Upp till toppen
Annons: