Annons:
Etikett03-depression
Läst 1293 ggr
royale
11/13/12, 9:54 AM

Lämnad

Ja jag har blivit dumpad nu efter snart 2 år… Känns skitlöjligt att sitta och berätta om detta för vem blir inte dumpad liksom… Problemet är att jag är en människa som har svårt, jävligt svårt att släppa personer jag tycker om.. Vill att dom ska finnas hos mig alltid..

Jag vet inte men tror jag trillat ner i en djup depression eller liknande.. Jag har typ en enda vän som bor 10mil bort.. Han jag blev dumpad av bor typ granne med mig, åker samma buss o går på samma skola osv.. Det kämms nåt så jääävligt jobbigt.. Men jag är så jävla nere så jag kan inte ens äta, mår illa hela tiden.. Och äter jag nåt spyr jag bara upp det igen..

Har inte en jävla aning vad jag ska göra eller vart jag ska ta vägen.. Vet inte vart jag ska göra av mig själv.. Går även i smått onda tankar om mig själv men hoppas det inte går för långt..

Annons:
Roamer
11/13/12, 12:43 PM
#1

Prata med skolans terapeut om det blir för jobbigt, men det tar tid att komma över någon som varit en väldigt nära. Ge det tid och tillåt dig själv att gråta för det hjälper. Försök även distrahera din hjärna med att göra något du tycker om ibland så det inte blir för djupt och mörkt i tankarna.

Maten och sömnen måste du sköta för annars kommer det bara bli värre och kroppen orkar inte med vilket i sin tur ger ännu snävare spiral neråt. Försök tänk att du kommer igenom det med tiden och kommer träffa någon som får dig att må ännu bättre senare i livet för det är sant.

Upp till toppen
Annons: