Annons:
Etikett12-klotterplank
Läst 2676 ggr
PiganX
8/12/12, 2:08 PM

Tacksamhetstråd

Vad är du tacksam över idag? Glad Det kan vara vad som helst, litet eller stort.

Annons:
PiganX
8/12/12, 2:10 PM
#1

Idag är jag tacksam över att det går så otroligt bra för en speciell person, på sitt behandlingshem. Jag är så glad att h*n kämpar på trots att det inte alltid är lätt, och är så stolt över att h*n kommit så långt redan.

_Jag är också tacksam över att det är så otroligt fint väder ute, att jag är frisk och mår bra just idag, även om det kanske ändras imorgon.
_

dolfen
8/12/12, 5:17 PM
#2

Jag är rätt tacksam över min förmåga/drift att tänka positivt.

Jobbiga "saker" blir mindre jobbiga då. Glad

PiganX
8/12/12, 5:28 PM
#3

#2 Det är en bra egenskap!

Sophey
8/14/12, 8:12 AM
#4

Jag ar tacksam over en 2dl gradde som min mamma kopte for sina sista pengar for 2 ar sedan at mig.

Konstigt att jag bara kommer ihag det och ar ordentligt tacksam over det, men man kommer ihag och ar tacksam over de sma sakerna nar man vart borta fran alla man kanner i over ett ar (bor i holland och familjen bor i sverige)

Medarbetare på matlust

Kiyona
8/15/12, 10:05 PM
#5

Jag är oerhört tacksam över att jag var nykter och frisk i min sjukdom då min mamma spenderade sin sista tid med oss på jorden.

Jag är tacksam över alla nyktra stunder jag får uppleva tillsammans med min pappa.

Jag är tacksam över att jag har en familj som älskar mig.

Jag är tacksam över all kärlek jag får var dag av mina djur.

Jag är tacksam över att jag är såpass frisk att jag kan njuta av livet som mina föräldrar gett mig.

Jag är tacksam över mycket för det finns så fruktansvärt mycket vi bör vara tacksamma över. Från minsta lilla detalj till den största hörnpelaren i våra liv är inräknade att vara tacksamma över. Utan dem skulle vi inte finnas till!

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

AdelinaH
8/23/12, 8:09 PM
#6

Jag är tacksam över allt bra i livet! Även dåliga saker, de leder ofta till bra saker. (ibland)

It's all in your mind! ;)

Annons:
dundeer
8/23/12, 11:34 PM
#7

Just idag är jag väldigt tacksam över internet, Ett lätt sätt att lufta sina känslor när man inte orkar ta itur med dom irl… :)

[RoxannaH]
8/26/12, 12:53 AM
#8

Idag är jag tacksam över en underbar tjej som lät mig prata ut med henne, trots att hon är yngre och kom med sådan bra respons att tårarna slutade rinna och ett litet flin kom fram :)

Samt att jag fick hem 5 nya katter idag ^^

PiganX
8/26/12, 1:52 AM
#9

#8 Åh, skönt att det hjälpte att prata med henne, vem hon nu var!

Vadå för katter? Glad

Kiyona
8/26/12, 3:14 AM
#10

Idag är jag tacksam över mina råttor som sitter och knastrar med tänderna(visar tacksamhet och att de trivs) och har gjort mig sällskap hela kvällen utan att hitta på hyss. Dem ställer upp i vått och torrt har inga förutfattade meningar och påpekar adrig mitt utseende och aldrig har det hänt att dem ältat saker jag gjort. Inget får dem att älska en mindre när man väl gjort sig förtjänt av deras villkorslösa kärlek. Dem är så förlåtande och överseende att det är hemskt att se hur många djur lever i glömskan och kämpar för sitt liv och fortfaarande gör allt för att få uppmärksamhet och bli älskad. Djur är så vackra och rena inombords. Är fruktansvärt tacksam över att där finns djur utam dem tror jag många hade mått dåligt och alldeles för många kännt sig ensamma och missförstådda i onödan! Mina djur får mig att orka leva när allt känns hopplöst och känslan av att vara missförståd är stor och omöjlig att hantera så har mina djur alltid lyckats få mig på benen igen. I mina värsta panikattacker där ingen och inget kan lugna mig finns där bara en utväg som hjälpt och det är ett oskyldigt litet djur som kunnat få mig att få luft i lungorna innan dess att man svimmar. Djurterapi är en dunder terapi och hjälper många i vårt ibland kalla land där allt för många lever ensamma!

Snöfall - Caught between what happened and what could never be

Gilla Snöfalls Djuringar på facebook!.

**Snöfalls Lejonhuvade Dvärgvädurar har upphört förtillfället men återkommer efter att alla studier är klara och körkort är fixat! **

**Mvh//Andrea **

[RoxannaH]
8/26/12, 5:30 PM
#11

#9 Alla vaccinerade, chip-märkta samt reggade, och kastrerade. åldern är 1-2 år på alla 5 ^^

1 chokladmaskad balines, Han heter Flux. Har stamtavla samt 2 rosetter :)

1 Lilamaskad Balineshona, som heter Flinga,

1 Vitfläckad (seyshellios) blåmaskad Siameshona som heter Queenie

1 Blåsköldpaddsmaskad  Devon Rex hona som heter Timotej

Samt en blandras mellan Ragdoll, Birma, Norsk skogskatt & Abessinier som heter Rojjo. Hane ^^

(Balines = Långhårig siames)

Helt underbart fina <3 Glad

Upp till toppen
Annons: